Tagasi vaadates võin öelda siiski, et ega me aega ei raisanud niisama, vaatamata meid saatnud probleemidele. Enne kõike muud oli vaja robootika päev kindlalt paika panna nii, et see ühtegi muusika-, liikumistegevust ega logopeedi/eripedagoogi tööd ei segaks. Lõpuks mõttetöö tulemusena sai selleks päevaks neljapäev. Eelmisel õppeaastal juba tutvusime lähemalt legodega ning uurisime mida kõike neist võib ehitada, samuti katsetasime WeDo 1.0 komplekti kevadel. Katsetasime ka hiire kasutamist Paint programmis. Seega eeltöö oli tehtud, aeg oli pihta hakata.
SEPTEMBER tegime ka veel ettevalmistavaid tegevusi (kuna tolleks hetkeks oli selgunud, et kõik ei suju niisama lihtsalt).
I Ehitasime legodest maja koostööd terve rühmaga.
II Panime kokku legokaartidel kujutatud esemeid. Oluline oskus oli seejuures legode suuruse täpne lugemine jooniselt.
III Lego tähekaartide järgi legode kokkupanek.
IV Vestlus : Mis on robootika? Kus oled kokku puutunud robotitega? Millised on robotid televiisoris/kinos? Milleks üldse on vaja roboteid? KUNST : "Kui ma leiutaks roboti, siis ta oleks...?"
Robootika kohta teati, et see on robotite ehitamine, aga selleks peab olema robotil ka aju, mis annab talle käskusid, mis paneb roboti liikuma. Meediast oli kuvand laste meelest positiivne, suuremas osas ikka head robotid. Jõudsimejäreldusele, et robotite ülesanne on inimesi aidata või teha neil elu kergemaks, selle ülesandega said meil ka kõik joonistatud robotid hakkama.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar