1. Teema tutvustus, arutelu, mida antud tegevuses teeme
2. Teemat tutvustava video vaatamine
-igaüks valib endale ise paarilise, kellega veel koostööd pole teinud
3. Juhiste järgi ehitamine
-arvutis edasiliikumine, arvestamine nii paarilisega kui ka teise paariga sama arvuti taga
4. Bluetooth abil smarthubi/aju ühendamine arvutiga
5. Programmi loomine, et robot liikuma saada
6. Programmi ja ülekannete muutuste katsetamine
7. Komplekti tagasi karpidesse sorteerimine
-esimestel lõpetajatel võimalus värvida roboti plakatit
8. Tegevust lõpetav arutelu
-igaüks annab hinnangu tunnile, mida me õppisime, kuidas hakkama saime
*vastavalt teemale on vahel ka lisaülesandeid
I WeDo 2.0 Lego komplektide sorteerimine vastavalt juhistele. Igale legol on antud komplektis kindel koht ning edaspidi nendega tegutsema hakates on laiali võttes vaja paigutada kõik legod sinna, kus nende koht on.
II Vestlus: robot kui inimese abimees, pääsemaks sinna, kus inimesel oleks ohtlik.
Video: "Mia ja Maxi abilisest robot Milost"
2-3 liikmelistes rühmades robot Milo ehitamine ning laialivõtt, klotside sorteerimine. laps on võimeline keskenduma kuni 25 minutit ning tööd tehes arvestab teiste lastega.
Väga huvitavad dünaamikad ilmusid nii 2stes gruppides kui neljastes laudades. Ilmnesid nii liidrid kui nihverdajad. Lõppkokkuvõttes said kõik Milo valmis, kuid aeg varieerus 35 minutist 1,5 tunnini.
III Vestlus: Mis paneb roboti liikuma? Mida tähendab iga käsklus? Võrdlus jalgrattasõiduga-ühtepidi väntamine ja teistpidi.
2-3 liikmelistes rühmades robot Milo ehitamine ning laialivõtt, klotside sorteerimine, loodud programmi abil Milo liikumapanek ühekaupa
2-3 liikmelistes rühmades robot Milo ehitamine ning laialivõtt, klotside sorteerimine, loodud programmi abil Milo liikumapanek ühekaupa
Ükshaaval saavad panna lapsed siiski roboti liikuma. Põhimõte tundub kõigil nüüd juba selge olevat, poisid aitasid loogikat arendada tüdrukutel selles osas.
IV Roboteid ehitamine individuaalselt. Katse panna tööle vaid 1 mootor, paljusid teisi suudaks üks kaasa vedada?.
10st lapsest 5 tegid ehitusliku vea sisse oma töösse, oli näha, et eelmistel nädalatel paaristöödes pigem oldi rohkem kas siis passiivses rollis või lihtsalt ei oldud tähelepanelikud. Samas kõik said tehtud töö valmis, Kui proovisime ühendada omavahel mitut Milot, siis selgus, et Milo suudab vedada vaid 1 teist Milot, teistega käisid rattad ringi, tegime järelduse, et liiga suurt koormat ei tasu ka peale panna.
IV Roboteid ehitamine individuaalselt. Katse panna tööle vaid 1 mootor, paljusid teisi suudaks üks kaasa vedada?.
10st lapsest 5 tegid ehitusliku vea sisse oma töösse, oli näha, et eelmistel nädalatel paaristöödes pigem oldi rohkem kas siis passiivses rollis või lihtsalt ei oldud tähelepanelikud. Samas kõik said tehtud töö valmis, Kui proovisime ühendada omavahel mitut Milot, siis selgus, et Milo suudab vedada vaid 1 teist Milot, teistega käisid rattad ringi, tegime järelduse, et liiga suurt koormat ei tasu ka peale panna.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar